wymiana silnika Zipp pro |
Autor |
Wiadomość |
Wojtasot

Posty: 1885 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-13, 13:19 wymiana silnika Zipp pro
|
|
|
W imieniu kolegi:
Czy przy zmianie silnika z poj. 50 na 125 powinmno się wymienić zębatkę zdawczą?
Obecnie jest 14z. Jeśli tak to na jaką?
To że jak wymienimy np. na 16z to zwiększy się Vmax kosztem mocy to wiemy.
Chodzi nam o praktyczne podejśćie do tematu. |
_________________ Takie jest moje zdanie i nie zmienię go za Freda (Dziki mi kazał zmienić). |
|
|
|
 |
Atomek

Posty: 5574 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-08-13, 14:01
|
|
|
Jeśli nie możecie oprzeć się na doświadczeniu innych, zostawcie tą decyzję na potem, przejedziesz się na starej zębatce i zobaczysz. |
|
|
|
 |
Kuncfot

Posty: 402 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-17, 09:13
|
|
|
no i jak się ma nasz kolejny prototyp, dawaj foty moze bedzie dłużej jeździć niż kurusio-bryka |
|
|
|
 |
Wojtasot

Posty: 1885 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-20, 11:08
|
|
|
kolega juz u nas nie pracuje |
_________________ Takie jest moje zdanie i nie zmienię go za Freda (Dziki mi kazał zmienić). |
|
|
|
 |
PiT

Posty: 5713 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2014-11-14, 09:33
|
|
|
Hehehe, co za wątek! Krótki zwięzły i na temat! ;-)
Ta operacja się udała?
Mój kolega robił jakąś przekładkę, chyba w Yam DT 50? Ogólnie dało się na 80ccm, zestaw tłok-cylinder, gaźnik, wydech. Silnik 125ccm nie wchodził, rama była inna. |
|
|
|
 |
|