GSowe Bardzo Male Wydatki |
Autor |
Wiadomość |
maciejza

Posty: 3713 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-04-27, 19:05
|
|
|
u mnie są rozklekotane przepustnice więc wszelkie modyfikacje chyba sensu nie mają.
Różnice we wtrysku może koleśczuje tylko dlatego, że te wstawione od 1200 są mniej zużyte?
skup się bardziej na opisie: Cytat: | co wymusiło zastosowanie kilku patentów ułatwiających i poprawiających ergonomię, w zawieszeniu, oświetleniu, siedzeniu etc. |
Jestem ciekaw co zmodził. |
_________________ nie bądź leszczem, nie chowaj się w aucie przed deszczem
"Lubię pałować po mazurskich winklach", zwykł mawiać dumnie, teraz takie epitafium wypiszemy mu na trumnie |
|
|
|
 |
koVal

Posty: 4462 Skąd: Warszawa - Łowicz
|
Wysłany: 2019-05-14, 10:56
|
|
|
W temacie olejowym takie info z obrazka. Proszę zwrócić uwagę, że do boxerów rekomendowany jest olej syntetyczny a mineralny jako ochrona podstawowa.
Dla mnie nic nowego bo od lat leję syntetyki gdzie się da gdy ma to ekonomiczne uzasadnienie.
 |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 |
|
|
|
 |
maciejza

Posty: 3713 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-05-23, 05:39
|
|
|
koVal napisał/a: | Uwrażliwiony maciejzową przygodą z łożyskiem koła, sprawdziłem dokładnie luzy na swoim GSie. Mały luz odkryłem na tylnym kole ale nie potrafię zlokalizować na którym elemencie dokładnie. |
dociąż tył i poruszaj przednim kołem, bo może majtając tylnym gdzie przednie opiera się o podłoże wyczuwalny przez Ciebie luz przechodzi z przodu. |
_________________ nie bądź leszczem, nie chowaj się w aucie przed deszczem
"Lubię pałować po mazurskich winklach", zwykł mawiać dumnie, teraz takie epitafium wypiszemy mu na trumnie |
|
|
|
 |
koVal

Posty: 4462 Skąd: Warszawa - Łowicz
|
Wysłany: 2020-08-27, 12:11
|
|
|
Reset i diagnoza ABS
http://www.largiader.com/abs/absfault.html
Cytat: | Resetting R1150GS ABS2
Locate the round diagnostic connector on top of the airbox
With a wire, ground the brown/blue stripe wire (pin #2) and keep it grounded.
Turn the ignition on
Hold the ABS button down for about 8 seconds.
Release the ABS button.
Turn off the ignition, remove wire.
ABS readout light
You can make a simple readout light with a 2mA LED and a 1200-Ohm resistor in seies. Radio Shack also sells 12V LEDs such as 276-011B which work well all by themselves. Don't try to use an incandescent light bulb (a common test lamp) because it will draw too much current.
1. front pressure modulator
2. rear pressure modulator
3. front wheel speed sensor
4. rear wheel speed sensor
5. battery voltage too low
6. ABS relay
7. ABS control unit
8. sensor gap front or rear, or other outside influence
9. <unknown, but seems to exist>
16. Failed plunger test, persistent
|
|
_________________ Powyższy post wyraża jedynie moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 |
|
|
|
 |
|