MotoFolwark Strona Główna MotoFolwark
Forum Przyjaciół

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
GSowe Bardzo Male Wydatki
Autor Wiadomość
maciejza 


Posty: 3713
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-04-27, 19:05   

u mnie są rozklekotane przepustnice więc wszelkie modyfikacje chyba sensu nie mają.
Różnice we wtrysku może koleśczuje tylko dlatego, że te wstawione od 1200 są mniej zużyte?

skup się bardziej na opisie:
Cytat:
co wymusiło zastosowanie kilku patentów ułatwiających i poprawiających ergonomię, w zawieszeniu, oświetleniu, siedzeniu etc.

Jestem ciekaw co zmodził.
_________________
nie bądź leszczem, nie chowaj się w aucie przed deszczem
"Lubię pałować po mazurskich winklach", zwykł mawiać dumnie, teraz takie epitafium wypiszemy mu na trumnie
 
 
 
koVal 


Posty: 4461
Skąd: Warszawa - Łowicz
Wysłany: 2019-05-14, 10:56   

W temacie olejowym takie info z obrazka. Proszę zwrócić uwagę, że do boxerów rekomendowany jest olej syntetyczny a mineralny jako ochrona podstawowa.
Dla mnie nic nowego bo od lat leję syntetyki gdzie się da gdy ma to ekonomiczne uzasadnienie.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
maciejza 


Posty: 3713
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-05-23, 05:39   

koVal napisał/a:
Uwrażliwiony maciejzową przygodą z łożyskiem koła, sprawdziłem dokładnie luzy na swoim GSie. Mały luz odkryłem na tylnym kole ale nie potrafię zlokalizować na którym elemencie dokładnie.


dociąż tył i poruszaj przednim kołem, bo może majtając tylnym gdzie przednie opiera się o podłoże wyczuwalny przez Ciebie luz przechodzi z przodu.
_________________
nie bądź leszczem, nie chowaj się w aucie przed deszczem
"Lubię pałować po mazurskich winklach", zwykł mawiać dumnie, teraz takie epitafium wypiszemy mu na trumnie
 
 
 
koVal 


Posty: 4461
Skąd: Warszawa - Łowicz
Wysłany: 2020-08-27, 12:11   

Reset i diagnoza ABS
http://www.largiader.com/abs/absfault.html

Cytat:
Resetting R1150GS ABS2

Locate the round diagnostic connector on top of the airbox
With a wire, ground the brown/blue stripe wire (pin #2) and keep it grounded.
Turn the ignition on
Hold the ABS button down for about 8 seconds.
Release the ABS button.
Turn off the ignition, remove wire.


ABS readout light

You can make a simple readout light with a 2mA LED and a 1200-Ohm resistor in seies. Radio Shack also sells 12V LEDs such as 276-011B which work well all by themselves. Don't try to use an incandescent light bulb (a common test lamp) because it will draw too much current.

1. front pressure modulator
2. rear pressure modulator
3. front wheel speed sensor
4. rear wheel speed sensor
5. battery voltage too low
6. ABS relay
7. ABS control unit
8. sensor gap front or rear, or other outside influence
9. <unknown, but seems to exist>
16. Failed plunger test, persistent
_________________
Powyższy post wyraża jedynie moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 15