MotoFolwark Strona Główna MotoFolwark
Forum Przyjaciół

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana silnika Zipp pro
Autor Wiadomość
Wojtasot 


Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-13, 13:19   wymiana silnika Zipp pro

W imieniu kolegi:
Czy przy zmianie silnika z poj. 50 na 125 powinmno się wymienić zębatkę zdawczą?
Obecnie jest 14z. Jeśli tak to na jaką?
To że jak wymienimy np. na 16z to zwiększy się Vmax kosztem mocy to wiemy.
Chodzi nam o praktyczne podejśćie do tematu.
_________________
Takie jest moje zdanie i nie zmienię go za Freda (Dziki mi kazał zmienić).
 
 
Atomek 



Posty: 5574
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-13, 14:01   

Jeśli nie możecie oprzeć się na doświadczeniu innych, zostawcie tą decyzję na potem, przejedziesz się na starej zębatce i zobaczysz.
 
 
Kuncfot 


Posty: 402
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-17, 09:13   

no i jak się ma nasz kolejny prototyp, dawaj foty moze bedzie dłużej jeździć niż kurusio-bryka
 
 
Wojtasot 


Posty: 1885
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-20, 11:08   

kolega juz u nas nie pracuje
_________________
Takie jest moje zdanie i nie zmienię go za Freda (Dziki mi kazał zmienić).
 
 
PiT 



Posty: 5713
Skąd: Sopot
Wysłany: 2014-11-14, 09:33   

Hehehe, co za wątek! Krótki zwięzły i na temat! ;-)
Ta operacja się udała?
Mój kolega robił jakąś przekładkę, chyba w Yam DT 50? Ogólnie dało się na 80ccm, zestaw tłok-cylinder, gaźnik, wydech. Silnik 125ccm nie wchodził, rama była inna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 14